fredag 10 februari 2012

Fredag :)

Skönt med fredag, det betyder sovmorgon imorgon!! Jag längtar, jag är såå trött så det känns som jag skulle kunna somna stående!

Hur som helst så hade jag hjälp av Cissi idag så vi började med att släppa ut hästar, sen tog vi Blingan! Det gick jättebra, jag red och Cissi häll i longerlinan. Nu börjar hon förstå gas och broms, så nu kan man gå vidare till trav :)

Bosse och Hop-Zan vet jag inte vad det var med idag, de hade myror i alla ben.. När Cissi skulle ta ut Hop-Zan från boxen så stack han!! haha lugna och snälla Hop-Zan ;) Så det blev till att jaga häst en stund..

Vi red på en åker, båda var väldigt pigga och glada! Hop-Zan får vila imorgon så han har extra mycket energi till tävlingen på söndag!



Skulle behöva en mat och sovklocka ;)

Sen var det det här med hagarna igen... SUCK SÄGER JAG BARA!!Snart får dom inte gå ut!!

Nu ska jag gå ut och göra klart det sista, sen ska jag åke med Bosse och kolla hans tänder!

Kram så länge !!

2 kommentarer:

  1. Har de något att göra i hagarna? Träd/stora kvistar att gnaga på eller så.. Borde ju vara roligare än att rymma kan man tycka. :O

    SvaraRadera
  2. Skaffa plaststolpar till våren. Är så otroligt skönt att slippa avgnagda och trasiga trästolpar som inte går att slå ner på vintern!

    SvaraRadera