lördag 11 februari 2012

TÄVLING!!

Imorgon är det dax för årets första tävling!! :) Det är Hop-Zan som ska starta en 1m.. Det ska bli roligt och se hur han har utvecklats!
Det är bara mamma o jag som åker, men jag ska försöka få rundan filmad, mamma är inte så bra på att filma :o
Heidi kommer dit och tittar, så om jag har tur så är hennes kille med, han kan säkert filma :D


Dagen har bara rullat på, inledde med en sovmorgon till halv nio :) Skönt!!

Sen jobbade vi med Blingan, det gick bra, hon var lite spänd idag men det var nog för att alla andra fick gå ut i hagen!
Imorgon kommer Mikaela som äger henne hit och hälsar på. Då ska hon få vara med och titta när jag rider..

Nu har jag städat av här hemma, vi får främmande ikväll. Ida och Magnus kommer över och äter räkor.
Det blir en tidig kväll, klockan ringer 06:00 imorgon bitti!

Nu ska jag hoppa in i duschen :)

2 kommentarer:

  1. Vad kul att tävlingssäsongen drar igång för er! :D Lycka till på tävlingen!

    SvaraRadera
  2. Vilket käckt namn på en hopphäst!

    SvaraRadera