tisdag 14 februari 2012

En bra Tisdag :)

Go kväll!!

Som jag skrev tidigare så har det gått jättebra med hästarna idag! Blingan får en extra stjärna i kanten eftersom hon gjorde stora framsteg!! Hon fick åka med de "stora" hästarna i lastbilen idag, hon har aldrig åkt lastbil förut, men hon gick in på en gång och stod som ett ljus hela vägen. Gick väldigt lugnt och fint när jag lastade ur också.. Ett stort plus i kanten till henne!

Blingan kollar runt i ridhuset.
Hittade en snygging på andra sidan ;)
Fick åka med de stora hästarna idag :)

Nu på em har jag varit med Nikkie till tirk på ridlektion. Hon fick Zigge idag!

Nikkie red lektion på Zigge idag :)

Kvällen blir lugn, lite ost och kex eftersom det är alla hjärtans dag :)

Imorgon rider jag ut på Hop-Zan på förmiddagen, sen ska jag fixa stallet :)

Lektionerna slutar vid sju imorgon på tirk, så vi åker ner med tre hästar till ridhuset på kvällen. Jag tar med Blingan och Skywalker! Sandra tar med sig Chester!

Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll :)

Hjärtliga kramar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar