tisdag 28 februari 2012

Blingan :)

Imorgon åker Blingan hem :) Hon är nu färdiginriden och klar!! Rids i alla gångarter utan minsta problem.

Imorgon kommer hennes ägare Mikaela till ridhuset och jag rider och visar vad hon kan, sen får hon rida själv på sin häst! Jag vet att hon ser fram emot det här :)

Blingan kommer tillbaka i sommar igen, då ska jag hoppa in henne =)


Jag gjorde ytterligare en investering till stallet när jag var i Göteborg, orkar inte skriva om det nu, tar det imorgon!

På måndag kommer en tjej hit och hälsar på mig, hon ska eventuellt ha praktik hos mig 3 dagar i veckan, det ska bli jätteroligt! Hoppas hon vill vara här :) Det finns ju massor att göra på en hästgård.

Nu måste jag hoppa i säng, jag har en massa jobb framför mig imorgon :)

Kommer en tävling snart här på bloggen, så håll utkik :)

Kram på er

Ps. Nytt läsarrekord idag igen :) ds

1 kommentar:

  1. Hon ser trevlig ut men jag letade lite efter stammen? Sånt är alltid kul.Kul med praktikant!

    SvaraRadera