torsdag 2 februari 2012

Rod-Rigo

Nu är jag trött... Idag har det varit mycket bilåkande på em/kvällen..

Jag har varit en sväng till Östhammar, fått lite grejor. Jag är så otroligt tacksam för sponsringen som jag får detta år. Gå gärna in och kolla deras sida HÄR



Väskor får man aldrig för mycket av!
Superskön mössa nu när det är kallt :)


På vägen tillbaka så stannade jag och hälsade på Rod-Rigo :) Stora killen!! Han mår jättebra och är jättefin! Det ska bli spännande att börja jobba med honom sen.. Men det är ju ett tag kvar.


Han är något större nu ;)
Imorgon vet jag inte hur dagen ser ut... Det beror på hur det går för Pelle med lastbilen ikväll.. Hur som helst så måste den till Läby Motor på något sätt, den måste fixas!

Det blir extra mycket nu för Pelle jobbar över varje kväll i två veckor, så just nu är jag "ensamstående" med två hundar, ett barn och alla hästar...

Nu måste jag tvätta, vika tvätt, hänga tvätt, städa lite och kvällsfodra :)

Sov Gott!!

1 kommentar:

  1. sv:tack, är lite mindre hängig nu i af... Härligt med sponsor! Hur går det för er med lastbilen, vad är det för fel på den? Typiskt att det krånglar nu när vintern verkligen har slagit till! Hur kallt har ni? -27 grader här idag, red bara en häst (tyckte jag var duktig ändå ;P)Jag har ställt av våran lastbil över vintern,. Jag kör transporten fram och tillbaks till ridhuset istället eftersom jag bara har 3km dit...

    SvaraRadera