onsdag 8 februari 2012

Kvällen är ung...

Livet på en hästgård ar absolut inte glamoröst... Kvällen har jag och Pelle (som för övrigt jobbar övertid varje kväll) ägnat åt att laga hage.. Men nu är det återigen fixat!! Strömmen fungerar, Pelle fick sig en ordentlig stöt..



Jag har gjort en massa höpåsar och mockat ordentligt åt mina hästar så dom kan sova gott :)

Nu tänker jag sätta mig i soffan (och hoppas på att jag inte somnar som vanligt) och kolla på fuskbyggarna..

Jag laddar för en mycket bättre dag imorgon!!

Jag vill återigen tacka er alla som läser min blogg, kommenterar, skickar sms!! Det värmer ända in i hjärtat :) Ni är många nu :)

Sov så gott!! Och snälla... Håll tummarna för att det kan få vända för mig nu :)

Jag kämpar på :)

Kramar till er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar