fredag 20 april 2012

Snöslask? :(



Det här var ju inge kul... Snöslask, blåst :( Jaja svensk vår? Hur som helst så har jag haft både Mikaela och Mathilda här idag :) Vi tog en (mindre) mysig uteritt med hästarna imorse, det är bara att bita ihop, finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder ;)
Hästarna var pigga iallafall, känns bra inför morgondagens tävling :)
Bosse och Hop-Zan startar 1,10 avd B och Skywalker startar 1,20. Så det blir ingen lång dag, det kan ju vara skönt med tanke på vädret! Lastbilen rullar 06:30 imorgon bitti!

Nej, ett ridhus skulle inte sitta helt fel :D


Jag har väldigt mycket nytta av mitt torkskåp nu iallafall, inget ont som inte har något gott med sig :)

Nu ska jag gå ut och packa det sista, sen måste jag göra mig iordning inför kvällen, kommer ett gäng hästtjejor på middag och skitsnack :)

Trevlig kväll på er :)

Kram

1 kommentar:

  1. Yes jag har pratat med Hasse! Vi kommer den 28 april vid lunch, är du och tävlar då? Diva är såld till en tjej i Lurbo, känns så himla bra att kunna följa henne på nära håll fortfarande <3. Vad är det för spännande och roliga besked du har fått idag? Får kika in här senare och se om du har uppdaterat.... Kram!

    SvaraRadera