fredag 6 april 2012

Gårdagens träning!

Igår var jag hem till Linda och hoppade tillsammans med henne :)

Det gick bra, Hop-Zan var väldigt fin. Hoppade bra och runda språng. Jag fick stötta honom med pisken i serien en gång för att få honom mer engagerad. Efter det så var han jättefin!

Skywalker var lite tråkig till en början, men efter markarbete så var han fin. Linda fick rida honom på slutet för att känna på honom. Hon fick till det riktigt bra tycker jag :)

Det är jätteroligt att kunna åka och träna ihop med någon, man blir lite "bekväm" när man sitter hemma och rider själv.. Så till Linda åker jag flera gånger!

Linda med hennes fina hingst Lux
Hop-Zan nyfiken på deras 1-åring



En del av övningen

Jag ska berätta mera om vad vi hoppade, men nu måste jag åka till tirk med Nikkie :)

Hörs senare!!

Glad Påsk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar