onsdag 25 april 2012



Idag är humöret på topp, solen skiner (ÄNTLIGEN) Idag har jag ridit på Mathildas ponny, det gick bra, men det är en massa markarbetesjobb. Men det ska jag hjälpa till med nu :) Annars en jättefin ponny!

Bosse försökte komma undan allt jobb till en början idag, men efter en liten diskussion så kom vi fram till att det var bäst att han jobbade på. Han var superfin på slutet!

Skywalker var riktigt fin idag, jag måste bara tänka på att vara mjuk i handen för annars hänger han sig i mina armar, det är inte bra. Han måste bära sig själv på sina bakben, vilket han gör när han jobbar under sig. och då blir han inte tung i fram heller :)



Imorgon ska Hop-Zan markarbetas, de andra ska hoppa :) Vi hoppar hemma imorgon, så det får bli gymnastikhoppning! Det passar väldigt bra.

Nu ska jag hoppa in i duschen, dax att bege sig mot jobbet snart.. Det blir mycket jobba för mig framöver, jag har nämligen två jobb just nu :) Men bara nätter så det funkar bra!

NI GLÖMMER VÄL INTE ATT VARA MED I BLOGGTÄVLINGEN?
Ha det så bra, hörs imorgon igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar