måndag 2 april 2012

Måndag!

Idag har det inte blivit så jättemycket gjort.. Men Bosse har blivit helklippt :) Han blev jättefin! Det tog nästan två timmar :o Jag är så överdrivet noggrann så därför tar det onödigt lång tid.

Jag har "pillat" bort den stora sårskorpan som Walle hade på sitt bakben, (med livet som insats)det har kommit ut endel var under natten så jag lade ett nytt bandage på morgonen. Men svullnaden var nästan helt borta imorse så det var nog bra att jag tog bort den.

Inatt är det jobb som gäller för mig!



Imorgon kommer Mathilda, det är två som ska ridas på morgonen. På kvällen åker jag med Bosse till tirk och tränar för Linda. Det kommer att bli nyttigt för Bosse att komma ut bland andra hästar! Hoppas någon kan filma :)

Det är bara en vecka kvar till Bosses premiättävling :) Spännande!

På em imorgon åker jag och Nikkie och hälsar på Rod-Rigo. Nikkie ska få se en massa gulliga lammungar också :)

Nej nu ska jag fixa och dona lite innan jag åker till jobbet! Ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar