tisdag 10 april 2012

Händelserik dag!

Äntligen har jag en stund över för bloggen :)

Dagen har gått i ett, hade turen att Mathilda kom och hjälpte mig idag trots att hon har påsklov :) Tack!! Annars hade jag inte varit klar på långa vägar.

Började med att trimma både Walle och Hop-Zan ordentligt.. Det gick jättebra. Båda hästarna jobbade på väldigt bra idag. Jag blev trött och dom också. haha

Bosse fick en vilodag idag eftersom han tävlade igår.

Jag har putsat allt efter tävlingen, även det som användes idag!


På em har jag hunnit fixa med lite papper. Deklarationerna är inskickade och klara :) Det var roligt att deklarera i år!

Jag har även pratat med försäkringsbolaget ang skydden mm som bara är försvunna, som tur är så får jag ersättning därifrån. Tacka vet jag allriskförsäkringen :)


Synd att det är så trist väder, regn och blåst :( Inte roligt! Men jag hade turen att få rida medan det var uppehåll!


Nu är det snart dax att bege sig mot tirk för ridlektion med Nikkie. Hon ska rida på Ella idag :)

Hörs ikväll igen så ska jag berätta lite mer om Scarlette :)

Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar