söndag 22 april 2012

Svårt att förstå!!


Ja jag har nog inte riktigt fattat än att Linda ska flytta till granngården, det är nästan för bra för att vara sant :)
Gud vad roligt det ska bli!!

Tillbaka till verkligheten... Imorgon börjar en ny vecka :)

Tina kommer och skor de hästar hon inte hann med sist. Hästarna ska ridas, stallet ska fixas.
Jag jobbar till nio imorgon bitti, sen börjar jag 15:30 på em igen. Så imorgon blir det full fart!

Mathilda tar med sin ponny hem till mig imorgon, den ska stå kvar till på fredag så att hon kan träna varje dag :) Kul!!

Nu vill jag ha bättre väder också, ridbanan behöver torka upp. Tur att grusvägarna är så fina nu!

Jag hoppas verkligen att jag kan lägga ut bloggtävlingen imorgon, men det tror jag! Måste bara få kontakt med en person så är det klart sen :) Förlåt att det drar ut på tiden!

Bloggen hade nytt läsarrekord igår, jättekul att så många läser :)
Nu ska jag återgå till jobbet!

Ha en trevlig kväll!

Kram

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar