onsdag 11 april 2012

Äntligen klar!!

Äntligen klar för idag :) Som vanligt går dagarna i ett! Men man har aldrig tråkigt iallafall ;)

Tina har varit här och skott idag, av mina så skodde hon Hop-Zan och Scarlette (i fram) hon behöver ha skor där pga sin skada.

Medan hon höll på så red jag Bosse (som var superfin) Cissi red Walle. Vi gjorde stallet och fixade vatten och höpåsar.

Jag bjöd alla på lunch idag: Spagetti och köttfärssås, det var väldigt uppskattat :)

När allt var klart så drog jag och Cissi till Ryttarstugan i Gävle, där köpte jag nya framskydd, unghästskydd, schabrak och två strumpor. Köpte även pälsglans och putsspray till läder. Nu klarar jag mig ett tag igen, men det går åt mycket när man putsar varje dag.

Skåpet är packat och klart inför morgondagens tävling, det är bara Hop-Zan som ska göras iordning. Men det tar jag imorgon bitti. Mathilda åker med mig på tävlingen imorgon, jag var helt säker på att mamma skulle vara ledig och åka med, men inte.. Tur att Mathilda ställer upp och kommer trots att hon har påsklov! TACK!!

Jag startar en 1.10 på fm, vi åker härifrån vid nio ungefär :)



Håll tummarna för att Hop-Zan är i fin form imorgon :)

Det var allt för mig idag, ha en bra kväll så hörs vi imorgon igen.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar