lördag 28 april 2012

God morgon!!


Vad roligt det är att komma ut i stallet två mornar i rad och Bosse har haft sönder ett täcke båda gångerna :(

Efter lite sökande i boxen så kan han bara fastna i en sak och det är Thermobaren. Spännet som man sätter fast thermobaren med sticker ut lite, så han står väl och kliar sig på något sätt och sen fastnar han. Täckerna är trasiga på precis samma sätt.

Det är bara att köpa nya och se glad ut, Bosse har ju inte samma storlek som de andra hästarna så nu har jag inga täcken kvar i hans storlek, förutom vintertäcket! Det blir nog lite för varmt..


Mirantos fick känna på hur det var att vara packåsna imorse :) Snäll häst!!
Nu ska jag åka till Tierp och handla en sväng, sen ska jag sätta fart med stallet :) Cissi kommer och hjälper mig idag. Alla hästar ska ridas.

Ikväll är det jobb för mig!

Hörs lite senare :)

Ha en bra dag :)

1 kommentar:

  1. Handla en sväng - Vad är det för något :) /Ewa

    SvaraRadera