torsdag 26 april 2012

Det blir inte alltid som man planerar...

Idag har jag haft stor nytta av mina nya stövlar :) Inte för att jag är glad i det här vädret, utan att jag slipper bli blöt om fötterna!

Helt ärligt så är jag riktigt less på allt regnande, vad är det för fel på vintern egentligen? Eller en varm sommardag (utan, mygg, flugor och broms)? Nej usch för regn och rusk!

Min dag blev inte alls som jag hade tänkt mig... Skulle ha hoppat hästarna idag, men banan var alldeles för blöt.. Så det får bli imorgon istället. Om det är skitväder imorgon igen så åker jag till tirk!

Mathilda red sin ponny direkt på morgonen, jag hjälpte henne lite.

Sen red jag ut på Bosse och konditionsgalopperade, han skötte sig jättebra =) Det trodde jag inte för han var så dryg i stallet... Slet sig när han stod på gången, kunde inte stå stilla en sekund! Jag tror han har mycket som kryper i kroppen den där hästen! Trots att han är riden mycket nu. Han hade väl en "dålig" dag kanske.

Mathilda och jag red sen ut på Walle och Hop-Zan, de fick också konditionsgaloppera. Vi hade turen att slippa regnet när vi red iallafall! Grusvägarna är väldigt fina :)

Idag är jag ledig, skönt!! Det blir soffläge ikväll :)

HÖRRNI: NI MÅSTE VARA MED I BLOGGTÄVLINGEN!! ALLA HAR LIKA STOR CHANS ATT VINNA :)


Snart är det Valborg..... Tjohoooo, det ser jag fram emot!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar