tisdag 2 augusti 2011

Träning



Träningen i dag gick bra, mycket markarbete med små hinder, cavaletti och bommar. Verkligen jättenyttigt. Målet med ridningen i dag (som alltid) är att hästarna ska använda sina bakben mycket mer än vad de gör.

Jag tycker själv när jag har suttit hemma och trimmat att han har kännts bra, men nu är det dags att ta det ett snäpp till. Jag är lite för "mesig" helt enkelt :)

Sylve tycker det var en klar förbättring sen vi var här sist.

I morgon rider vi två pass. Ett med fortsättning på det vi gjorde i dag och ett sitsträningspass :o Vi får väl se om jag kan gå på torsdag ;) haha

Här är det kanonväder, lite för varmt. Jag hade tur som fick rida i första gruppen i dag, det var lagom varmt - men man ska nog inte klaga.

Nu har jag precis tagit en härlig dusch, snart väntar Ivans goda middag =)

Trevlig kväll på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar