söndag 28 augusti 2011

Ingen tävling..




Det blev ingen tävling för mig idag :(

När jag lastade ur Walle igår så frustade han till och ut ur näsan kom en rejäl "snorbobba" blä.. Jaja tänkte jag det var nog bara något tillfälligt.

Men när jag tog ut honom idag så hände samma sak, så det var bara att lasta ur allt igen och stryka dagens tävling. Snopet, jag som var så laddad.

Förmodligen så har han någon liten infektion i kroppen, så jag ringer min veterinär redan imorgon =)

Hoppas att detta också var en anledning till att han inte ville hoppa igår. Man vet ju själv hur det känns att "jobba" när man är lite förskyld, man har inte alls samma ork.

Hoppas han blir frisk fort =) Blir inget tävlande i Gävle för mig iallafall.

Nej nu ska jag passa på att göra lite nytta här hemma istället :)

Ha en trevlig söndag :)

1 kommentar:

  1. Ja det vill jag! Måste hitta en lucka bara, och när du kan följa med! I morgon börjar jag skolan så då får jag lite mer koll på hur hösten kommer att se ut Så då kan vi titta ut något! :) Stackars Walle.. Tur att du upptäckte att han inte var riktigt hundra!

    SvaraRadera