tisdag 16 augusti 2011

Kvällsridning i solnedgång!

Nu har jag kommit in från en väldigt sen kväll i stallet. Oj vad jag har hunnit med mycket. Allt är putsat, sadelkammaren städad, två hästar ridna, mockat flera boxar mm mm ;)

Det gick jättebra för Nikkie på ridlektionen idag. Jag satt inne i cafeterian eftersom jag hade lilla Ella med mig =) Jag hörde inte vad som sas. Men det såg bra ut i alla fall :)

När vi kom hem ville Nikkie rida på Mini och det fick hon så klart, det fick Pelle hjälpa henne med eftersom jag själv hade två hästar att rida. Det gick jättebra för Nikkie, En otroligt snäll ponny :)

Själv red jag mina på åkern, mycket galopp idag, båda kändes väldigt fina. Walle och jag stötte på ett rådjur, han stannade till men brydde sig inte särskilt mycket.

Imorgon kommer Jossan och rider med mig, så det får bli en uteritt.

På torsdag åker jag hem till Tette med båda hästarna och tränar för Tomas Torgersen, det ska bli jätteroligt! Tror att jag kommer få väldigt mycket tips och råd, sen också hjälp med träningsupplägg =) Åker sedan tillbaka igen på tisdag och tränar i två dagar! Tjohoo :D

Idag åkte Sandra med sina två hästar. Det kommer att bli tomt - men man vänjer sig fort. Stort LYCKA TILL nere hos Douglas Lindelöw!! och Lycka Till även på SM :D

Fina Skywalker



Plexus och Mini trivs ihop i hagen =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar