tisdag 30 augusti 2011

Höst!?



Ja nu kan man nog säga att hösten är här... Jag tycker verkligen att det kan vara jättefint på hösten, men man känner att vintern bara kryper närmare och närmare..

Tyvärr har vi lämnat tillbaka Mini igen, hon var lite för busig för Nikkie..
Igår ramlade hon av igen, och då ville hon inte längre.. Men hon är ju bara fem år så det är klart att hon måste få busa :D Hoppas de hittar någon duktig tjej som kan rida henne för det är en superfin ponny som hoppar jättebra =)

Så om det är någon som har en SNÄLL b-ponny, eller mindre c-ponny att låna ut eller vet någon som har får ni gärna höra av er till mig! Jag garanterar gott hem och god omvårdnad =)

Så nu har jag bara två hästar i stallet :o känns helt sjukt konstigt haha, rena rama semestern för mig nu.. Det är bara Hop-Zan som rids för tillfället också..

Berättar om Skywalker i ett inlägg senare idag =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar