fredag 5 augusti 2011

Sista kursdagen =)




Förlåt att jag inte har bloggat, men när jag kom hem från kursen så var det full fart med att fixa stallet, hjälpa hovslagaren med Rod-Rigo, sen skulle vi åka till Hallstahammar och hämta Ella.. Kommer ett inlägg om henne lite senare (om jag hinner, orkar) Jag är väldigt trött.. Imorgon blir en superlång dag på jobbet..

Men nu till kursen :)

Jag vet inte hur jag ska beskriva känslan jag fick sista dagen.. Det kändes så himla bra och väldigt lätt!

Hur som helst så hoppade vi bana, två varv och sista rundan lite större.. Ja jag kan inte säga så mycket mer än att det var jättebra! Sylve tyckte att det var bra.. Nu har jag massor med ny motivation att jobba vidare med det här :)

Det var allt för mig.. Nu kommer Ida o Magnus över med mat.. Kycklingsallad :)

Ha en trevlig fredag kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar