tisdag 30 augusti 2011

Skywalker



Igår var jag kontakt med två olika veterinärer, båda sa samma sak.. Virus... Det kan man inte bota på annat sätt än vila.

Så nu ska han få vila ca två veckor, tills man inte kan se att han är snorig eller hostar!

Jag inbillar mig att han redan ser bättre ut, men nu ska han få återhämta sig ordentligt!





Jag hoppas han är helt ok till hemmatävlingarna den 18 september, i såna fall får han bara hoppa 1.10 och 1.20 där.



Hop-Zan känns väldigt pigg och framåt just nu, hoppas verkligen att det håller i sig =) Idag ska jag ta honom i pessoalonchen tänkte jag, han kan behöva jobba lite :)

1 kommentar:

  1. Min är 25*60 tycker längden absolut räcker till, hade jag fått välja om hade jag dock gjort den minst 30m bred, det är det man känner av mest när man hoppar större hinder tycker jag.. andra övningar funkar bra på 25m, sen är man ju alltid redo för inomhussäsongen ;) Tråkigt med Virus... hade nåt slags herpesvirus på mina förra året med feber och svullna ben... Nu har jag börjat vaccinera alla mina med resequin för att slippa fler virus (förhoppningsvis)... Du ska inte till Hudik och tävla med andra ord?

    SvaraRadera