söndag 21 augusti 2011

Helgen

Den här helgen har bara sprungit iväg, jag har ridit, städat och pysslat. Bytt gardiner i tre rum, strykit (det ni) jag är inte så bra på det, men det gick bra till slut!

Nikkie har ridit på Mini både lördag och söndag, det gick sådär i lördags, men i dag gick det mycket bättre :)

Mina hästar har gått ute på åkern och övat på att vara framme för skänkeln, det var en av hemläxorna som jag fick av Tomas. I dag kändes båda riktigt bra! Kul när man får snabba resultat.

I går fick vi ett ryck på eftermiddagen, vi böt gardiner, städade, tvättade och hängde tvätt =) Såå skönt när man är klar. Nu har jag bara golven kvar nere att städa. Det ska jag hinna med i morgon hade jag tänkt.

På tisdag åker jag tillbaka till Tette www.stallbacktorp.se för att träna för Tomas, den här gången stannar jag kvar till på onsdagen, eftersom jag ska träna då med.

Nu måste jag hoppa in i duschen, sen vidare till jobbet!

Det mesta går att ha dragkamp med ;)



Nya gardiner i vardagsrummet



Nya gardiner i köket



Viktigt att putsa efter man har ridit :)



Nikkie och Mini



Travar cavaletti...



Hop-Zan hos Tette, laddad för träning


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar