fredag 26 augusti 2011

Dagen



Idag gjorde jag stallet när jag kom hem från jobbet. Sen drog jag ner till Tierp för att handla, det var eko i vårat kylskåp :O

Synd att allt har blivit så dyrt bara, man får ju ingenting för pengarna längre..

Nu ska jag umgås med Nikkie en stund, sen ska vi rida. Jag ska rida på Mini idag innan Nikkie rider, jag måste ju känna hur hon känns :) Sen ska jag även rida Walle och Hop-Zan.

Ikväll blir det förberedelser inför tävling i Sala lördag och söndag. Det verkar som det ska bli fint väder också, det gillas eftersom det är på gräs!

Hela familjen åker med imorgon, det ska bli kul :)

Hoppas min "fula" maskot ger tur i helgen =)


2 kommentarer:

  1. Självklart ger den tur :-)

    SvaraRadera
  2. det var jag, tette alltså som skrev det förra :-)

    SvaraRadera