tisdag 15 november 2011

Tisdag!

Hej =)

I dag har det varit fullt upp men det har också varit en rolig dag. Prince och Walle har fått gått en var sin tur i skogen, båda var riktigt pigga och glada. Hop-Zan däremot får vila den här veckan. Det beror på att det är mycket med jobb och sen åker jag bort hela helgen.

Fin solnedgång i Elingbo :)
Jag har varit på utvecklingssamtal i skolan med Nikkie, det gick bra =) Inte mycket att berätta om det.

Nikkie och Prick på ridlektionen idag!
Efter samtalet bar det i väg till Tirk. Nikkie har ju ridlektion på tisdagar och denna tisdag var det också en skötarkurs. Tå timmar på ridskolan blev det. Nu är jag hemma. Tvättar lite grejor till helgens tävling! Ser verkligen fram emot tävlingen. Jag har uppstallning hemma hos Rebecca Jansson som bor ganska nära Strömsholm så det blir inga långa resor fram och tillbaka till Hamre. Det blir bara jag och mamma som åker - som det ser ut nu. Får se om kanske Susanne vill följa med också :)


Lidl sålde billiga inductionshällar så det fick bli en till lastbilsköket!
I morgon rider Jossan båda hästarna. Jag har en lunch inbokad med min kusin Carina. Vi ska prata om en del saker. Berättar mera senare ;) Sen är det jobb i morgon kväll. Ska även ta ett extra pass på torsdag på det "nya" jobbet. Första gången jag är själv. Spännande!

Ha en trevlig kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar