måndag 14 november 2011

Måndag

Helena, jag, lagledaren Camilla och Sandra vid prisutdelningen efter segern i Div 1 :)

Det har varit en lugn dag för hästarna i dag. En dag vila är de värda efter kursen som var i helgen. De verkade väldigt pigga och glada i dag ändå ;) Jag har jobbat hela dagen så stallet fixade jag när jag kom hem. Det är liksom mycket jobb för mig nu, men det är bara roligt.

I morgon ska alla tre ridas, tänkte att alla skulle få gå en skogsrunda. Jag måste även ta rätt på all puts efter helgen och städa sadelkammaren igen.

På em är det utvecklingssamtal med Nikkie i skolan, sen ridning och skötarkurs. Full fart kan man säga.

Nu sitter Pelle och jag här hemma och kollar på derby i elitseriehockeyn AIK-Djurgården, det ser inte så bra ut för "mitt" lag Djurgården. De ligger under med 3-0 efter två perioder "suck". Pelle håller på AIK.

Ikväll blir det sängen tidigt, det känns att man har varit uppe sen 05:00.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar