fredag 4 november 2011

Ändrade planer...


Ja tyvärr blir det ingen tävling i Lurbo imorgon, jag har suttit och räknat och insett att jag inte hinner i tid till jobbet om jag startar två klasser. Så då tog jag beslutet att stryka mig och åka till GRS och hoppa på söndag istället, då är jag ledig och behöver inte stressa.

Sorry Heidi om jag gjorde dig besviken nu :(  Men inget att göra åt, jag jobbar i Uppsala nu så det är ngt längre restid till jobbet. Men ta en tripp till Gävle och kika =)

Hörs sen :)

1 kommentar:

  1. Måste man jobba så måste man liksom. :)

    Inser att vi inte kan åka på söndag. Dels var det det här med utsläppet av hästar och sen har vi en tvättid klockan två som vi m å s t e använda. Vi har inte kunnat tvätta på hela oktober pga ombyggnation i tvättstugan. Börjar bli brist på kläder och tvättkorgen är sjukt överfull (och eh.. området runt den). :(

    Men ni filmar väl som vanligt så jag får njuta av det över bloggen sen? :)

    Och nästa år, då lär ni väl tävla igen och förhoppningsvis i trakterna häromkring.

    Kommer definitivt att våldsgästa Hop-Zan (hm..er menar jag..) framöver när vi ändå måste till Tierp för att byta vinterdäck på bilarna. :)

    SvaraRadera