måndag 21 november 2011

Bilder =)

Little Prince
Gullig häst!!
Skywalker!!
Hästarna hade turen att få gå i hage :)
Prince i hagen!!
Tette tog en fin andra plats i lördagens 1,40. GRATTIS!!
Bim Dawson fick ett värdigt pris i lördagens 1,40 :) GRATTIS!!
Skywalker på prisutdelning, en 3:e plats i söndagens 1.25, Prince tog 5:e platsen :)
Helgens rosettskörd! Jätteglad är jag :)
Rantadou och Scarlette!!
Putsberget när jag kom hem, men nu är allt klart =)
Idag har det varit en annorlunda dag... Nu är det klart att jag kommer att byta jobb om ca 1 månad.. Jag kommer att fortsätta som personlig assistent, men hos en annan kund! Hoppas att det blir bra!!

Imorgon åker jag till Uppsala och tränar för Peter Eriksson igen, det är bara Walle jag åker med, det ska bli jätteroligt :)

Hörs imorgon igen!!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar