lördag 5 november 2011

Lördag!

Hejsan =) Idag har jag fått mycket gjort!

Startade dagen med en skön sovmorgon, sen en god frukost. Efter det har jag varit i stallet hela dagen, nu har jag precis kommit in igen.

Jag har: Klippt Hop-Zan, ridit, mockat, fodrat, fyllt vatten, putsat, packat inför morgondagen, gjort höpåsar,kalkat och fixat Prince box, tankat lastbilen mm. Så jag känner mig ganska nöjd..

Nu har jag gjort en köttfärssås som ska puttra en timme så då passar jag på att blogga och sen ta en dusch!





Imorgon bitti åker vi till GRS med Hop-Zan för att starta en 90 cm och 1m! Håll tummarna :) Vi får se om det blir något filmat, mamma brukar inte vara så sugen på att göra det, men jag tar iallafall med kameran utifall att.. Hoppas ni får en trevlig lördag kväll, spöka ordentligt ;) Själv ska jag åka in till Uppsala och jobba några timmar...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar