onsdag 2 november 2011

Stressigt!

Sötnosarna som har blivit ngt större nu :)



Som sagt det blir ett snabbt inlägg, jag ska jobba i Uppsala idag så jag måste åka kl 14:00. Men jag får komma hem till min egen säng inatt! Imorgon ska jag jobba em/kväll på det andra stället som jag har börjat på. Jag var där för första gången igår, det kändes jättebra :D

Båda hästarna är jobbade idag, Walle blev longerad, han är så otroligt avspänd när man gör det =) Fina hästen!

Hop-Zan fick gå en uteritt med ganska mycket galopp på åkern! Han ska gå sin sista start i Lurbo på lördag, sen ska han få ta det lite lugnare fram till han ska vila i mitten av december.. Han känns lite trött vissa dagar nu!

Nej nu måste jag hoppa in i duschen!

Kram på er

1 kommentar:

  1. Älskar bilderna på valparna, man ser deras små nakna magar!

    SvaraRadera