torsdag 24 november 2011

Första advent närmar sig!

Julen närmar sig med stormsteg!! Idag är det precis en månad kvar till julafton.. Jag älskar julen, den är så otroligt mysig :) Snart kan jag börja plocka fram alla mina tomtar, jag måste även inhandla några fler ;) mamma åker till Ullared om två veckor så jag hoppas hon hittar tomtar där till mig.

Jag är ledig stora delar av julen i år, det ska bli jätteskönt. På julen vill man bara ta det lugnt och äta en massa god mat :)

Även tomtar kan rida ;)




Hoppas ni får en jättetrevlig 1:a advent, det ska jag ha =)Jag har redan tjuvstartat med att sätta upp våra adventsstakar.


Nu ska jag gå ut i stallet och påbörja dagens sysslor.. Prince och Walle ska ridas idag..

Ikväll ska jag gå min första dubbelgång på nya jobbet (spännande)

Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar