tisdag 29 november 2011

Ändrade planer!

God morgon :)

Jag har ändrat planerna lite vad det gäller hästarna, eftersom det kom världens oväder och är väldigt halt ute så bestämde jag mig för att hästarna får vila nu istället. Jag känner själv att jag behöver ha en liten paus.. Man behöver det för att hämta ny energi och motivation!

Så nu tänker jag vara HELT ridledig i två veckor :) Sen börjar det eviga körandet till ridhuset. Hoppas det blir lite snö så man kan rida hemma också :) Jag älskar att vara ute och galoppera i snön!!


Ungefär så här såg det ut när jag körde hem från Uppsala i sändags kväll.. Inte kul..


Slirigt väglag!

Idag ska jag leta fram alla broddar och kolla vad som behöver inhandlas, men jag tror att den här snön kommer att försvinna snart. Vad tror ni?

Snart dax att brodda hästarna!


Tomtemys!!
Igår kväll så rensade jag och Pelle två skrubbar.. Vi fick ihop sju sopsäckar med bara skit, herregud vad man samlar på sig! Vi ska fortsätta ikväll.. Så inga tomtar har kommit upp än...

Ha en trevlig dag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar