söndag 20 november 2011

Härlig avslutning!!!!

Vilken härlig och bra helg jag har haft och vilka fina hästar sen!! Jag kan inte vara annat än nöjd =)

Fredagen vet ni hur det gick :)

I går red jag båda i 1.20. Walle var dubbelnolla och slutade på en 10:e plats :) Prince hade ett "skitpet" i fas två och vi var precis utanför placering.

I dag startade båda hästarna 1.25. Prince var först ut, felfri i båda faserna, Walle likaså. Det slutade med en 3:e plats för Walle och en 5:e plats för Prince :D Två hästar till prisutdelning!! Självklart satt jag bara på en, men den fick två rosetter på sig =)

Bilder och filmer kommer så fort jag hinner.

Kvällen har jag ägnat åt att städa lastbilen, putsat allt, myst med Nikkie :) En härlig avslutning på helgen!!

Jag hade med mig Tettes avelssto Rantadou hem. Hon kommer att tillbringa vintern och våren här i Elingbo. Supermysig häst!!

Hoppas ni andra har haft en lika bra helg som mig :)

I morgon kommer en jobbig dag för mig. Men det är bara att gilla läget!!

Kram på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar