söndag 27 november 2011

Helgen!

Helgen har varit jättebra =) Sandra kom hit i lördags och vi tog en mysig uteritt på Prince och Walle, dom var riktigt pigga och glada :)

Sen köpte vi pizza och bara hade det allmänt trevligt.. Vi följde Roffes ritter i Abu Dabi, han är helt fantastisk, tre felfria rundor och slutade på en 4:e plats :D

Sen fick vi finbesök av två annorlunda människor.. Se bild.. Gissa vilka? Berättar i ett senare inlägg :)

Helgen bjöd på oväntat besök ;)
Sandra kom också och hälsade på, som vanligt gillar hon att vara med på bild ;)
Hop.Zan. Scarlette och Rantadou trivs med fri tillgång på mat!

Idag planerade jag och Sandra att rida en sväng på fm men vädret var så dåligt så hästarna fick vila idag, istället lunchade vi ihop med en kycklingsallad (så klart) Sen vinkade vi av Sandra som åker tillbaka till Stall Fulltofta imorgon igen, du kommer vara saknad =)

På em åkte jag in till Uppsala för att jobba.. Vädret blev bara sämre och sämre ju längre kvällen gick, så jag vart jätteglad när Carina sa kl åtta att hon tyckte att jag skulle åka hem! Det är jag väldigt tacksam över för vädret var inte det bästa.. Ingen sikt alls.. Man blir väldigt trött av att köra i sånt väglag.. Men jag är hemma och har överlevt =)

Nu är det dax att krama kudden, ny vecka och nya tag imorgon!

Kram och god natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar