måndag 10 december 2012

Sent inlägg!


Blir ett kort och sent inlägg idag. Jag har jobbat 15-22 och innan dess var det full fart hela dagen i stallet :)

Skywalker fick jobba på lina idag, vilket han gjorde jättebra. (imorgon ska jag rida) hoppas jag sitter kvar ;)

Jag och Julia red ut på Ilanta och Hop-Zan och pulsade i snön. Hästarna tyckte att det var jobbigt, särskilt Ilanta som inte har dom rätta musklerna än. Men nu har jag alla förutsättningar för att bygga upp henne ordentligt under vintern.

Vi galopperade också på en kanonfin väg som vi har ute i skogen :) Supermysigt! Bilderna är tagna från JULIAS BLOGG och min Instagram.

Appropå Instagram så får ni gärna följa mig där :) Jag heter som jag heter ;) pernilladannberg, där försöker jag uppdatera med en massa bilder :)






Imorgon är jag själv, så det blir en heldag i stallet. Alla tre ska ridas..

Sandra kommer hit med lunch imorgon, så det blir en perfekt paus mitt i allt :)

Nu ska jag snart hoppa i säng, trött...

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar