söndag 9 december 2012

Helgen snart slut!


Hej!

Hoppas ni har haft en trevlig andra advent i kylan!! Jag hade planerat ridning idag men temperaturen visade -21 på fm, så hästarna fick gå yt i hagen någon timme för att sen komma in och värma upp i stallet. Imorgon ska det bli lite mildare så då blir det uteritter i snön.

Jag startade min morgon med att inte få igång bilen på jobbet, Pelle fick komma ner och hämta mig. Passaten tycker inte om när det blir så här kallt :(

Åkte ner på em och lyckades efter mycket om och men att få igång den :)



Den här fina tomten fick jag av Julia i fredags när vi åt middag :) Tack!!




 Kanonfin solnedgång idag, vintern kan verkligen vara vacker :) Önskar bara att det inte vore så kallt som det är just nu, men som sagt det ska bli bättre i veckan.


Idag har jag suttit och kollat lite på tävlingsterminen för nästa år, det finns väldigt mycket bra tävlingar och det börjar redan i februari :) Det ska bli såå roligt!!!!

Jag hoppas verkligen att allt går som det ska med lastbilen, på fredag är det dax för besiktning igen! Håll tummen :)

Jag behöver den så jag kan börja åka till ridhuset några dagar i veckan :)

Nej nu ska jag gå ut och fodra, sen ska vi se sista Johan Falk filmen: Kodnamn Lisa!! Sjukt bra filmer, jag skulle kunna se alla igen utan problem ;)

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar