söndag 16 december 2012

Helgen :)


Jag har haft en jättetrevlig helg bestående av jobb, hästar och julbord :)

I fredags var jag och Pelle och ett par kompisar och min bror på möbeln i Tierp på julbord och ståuppkomiker. Det blev en kanonkväll. Träffade många man kände. Ja en bra kväll helt enkelt!



Jag har väl inte hunnit med så mycket förutom det vanliga med hästarna eftersom jag har jobbat 12-19 både lördag och söndag.

Imorgon börjar en ny vecka igen, och det är nu bara en vecka kvar till jul! Herregud vad tiden går fort.. Imorgon är jag ledig och den lediga dagen spenderas på hästryggen och i stallet.

På kvällen ska jag börja lite smått med att julstäda hemma och sätta upp alla julgardiner (som jag inte har hunnit med än) skäms...

Hästarna kommer att få vila en vecka över jul och nyår, sen ska dom sättas igång på allvar inför tävlingssäsongen 2013 :)

Hoppas ni har haft en bra helg!!

Kram och god natt!

1 kommentar:

  1. Tack för i fredags, vilken kanonkväll! Pappas pung låten var ju bäst, haha!:)

    Vi hörs och ses snart hoppas jag!
    Ha en bra kväll och jobba lugnt imorrn!
    Kramar

    SvaraRadera