tisdag 11 december 2012

Nätshopping!!


Nu har jag precis kommit in från kvällsfodringen, jag är själv ikväll och då tar det lite extra tid. Jag mockar åt mina hästar varje kväll så att det ska gå fortare att mocka på förmiddagarna :) Det är ju också mysigare för hästarna att sova nybäddat!

Vad skönt att det finns shopping på nätet numera, känner att jag inte hinner åka in till stan. Idag har jag handlat endel julklappar till Nikkie, klickade även hem ett par nya vinterskor som hon är i stort behov av. Hon fick vara med att välja själv för det är ingen julklapp :)

Min kompis Ida har varit här ikväll och ätit och pratat lite skit, trevligt!!

Det gick bra för Nikkie på ridningen idag, dom började med att värma upp, sen åkte sadlarna av och dom lekte lekar. Ingen avfallning idag :) Duktiga tjejer :)




Nu ska jag snart hoppa i säng, ny dag väntar ju imorgon. Ilanta är pigg och som vanligt igen :) Skönt!! Så imorgon ska alla tre ridas!

Sov gott!!




1 kommentar: