lördag 6 oktober 2012

Supertrevlig kväll :)


Tack alla inblandade för en jättetrevlig kväll igår :) Extra TACK till Marina som ordnade allt och bjöd på jättegod mat!

Ja vissa som var på tjejmiddagen igår har jag inte träffat sen 1997, kan ni förstå... Det är några år ;)
Men ingen såg en dag äldre ut sedan sist! (inte jag heller hoppas jag) haha

Jag har varit lite trött idag, jobbade extra idag också mellan 12-19, men det gick jättebra :)

Allting blir såå mycket lättare när solen skiner!


Fina Marina och Sanna :)

Mikaela och Anna :)
Blev inte så mycket bilder tagna.. Men vi hade ju fullt upp med att prata gamla minnen :)

Pelle kom och hämtade oss vid tolv, då körde vi hem Mikaela till Östhammar och Ann-Cherie till Örbyhus.. Det tog vääldigt lång tid att komma hem till sängen!

Jag fick en ordentlig sovmorgon idag (tack Pelle) han var även snäll och fixade stallet åt mig idag.

Imorgon ska jag hoppa lite med Ilanta, får passa på när jag har hjälp.

Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på tv.

Hörs imorgon igen :)

Kram och God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar