fredag 5 oktober 2012

Jag har inte glömt er...


Ett stort GRATTIS till min pappa som fyller år idag :)

Grattis i efterskott till min underbara sambo Pelle som fyllde år i onsdags (när jag jobbade)

Ni blir firade på söndag :)




Dagarna bara springer iväg.. Har känt mig lite "off" men det är nog pga allt regnande hela tiden.. Vart är mitt ridhus? ;)

Hop-Zan vilar, Ilanta rids. Idag var hon superfin, det ger verkligen extra energi.

Ikväll ska jag in till stan och träffa gamla kompisar från gymnasietiden. Hur kul ska inte det bli? Vissa har jag inte träffat sen jag gick ut 1997 :o oj vad gammal jag kände mig nu.
Ska bli kul att höra vad alla gör nuförtiden, hur dom ser ut ;)

Annars rullar allt på i sin takt.

Jag har inte bloggat så mycket för jag har inte så mycket att skriva om. Men det kommer väl igång förhoppningsvis :)

Nu ska jag äta något sen måste jag göra mig iordning inför kvällen!

Trevlig Helg på er!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar