onsdag 17 oktober 2012

Och det bara fortsätter att regna...

 God morgon, eller god regnmorgon :( Jag vet det är ingen idè att klaga men jag måste göra det ändå!!

Idag ska jag klippa en häst, det är Skywalker som ser ut som en teddybjörn.. Han får väldigt lätt värmeutslag så det måste fixas idag. Hop-Zan ska klippas i helgen :)

Ilanta har inte blivit så långhårig än så jag kan vänta ett tag till innan jag tar henne.





Ilanta fick sin andra vaccinationsspruta igår så hon vilar idag. Jag har ingenting emot att pyssla inne i stallet när det är sånt här väder :)




I flera år har jag önskat mig ett ridhus av tomten, jag kommer även att göra det i år... Snälla tomten :D





1 kommentar:

  1. Hur gick det med grannens ridhus? :) Kämpa på i regnet och så får vi hoppas på ett bättre väder 2013!

    SvaraRadera