lördag 20 oktober 2012

Högsta önskan!!


Jag ska bli miljonär, jag ska bygga mig ett eget ridhus, när? ingen aning men innan jag dör iallafall, synd att man har en snål bonde som har markerna runt omkring vårat hus bara, han kan ju sätta stopp för det mesta.. En människa, en åkerplätt, vad gör det om 100 år?? Suck!!
Men nu är iallafall halva höstskörden förstörd så han borde väl tänka om.. eller? och ja det är en han...

Jag har absolut inget emot bönder, men det finns vissa som är som det sägs om bönder... Tyvärr lyckades jag köpa ett hus bredvid en sådan :( Suck!




Kom igen alla sura och egensinniga bönder.. Vad har ni att förlora? Lite korn, vete eller havre? Hallå?? Jag behöver bara arrendera typ 4 ha för att bli nöjd,.

Jag önskar att jag hade jättemycket mark och att jag kunde arrendera ut till någon som verkligen skulle uppskatta det! Älskar att göra människor glada!

Punkt Slut!!

God Natt :D

2 kommentarer:

  1. Skulle inte grannen bygga ett??

    SvaraRadera
  2. Jo men det verkar inte bli så tyvärr... Så det är bara att åka till ridhus :)

    SvaraRadera