torsdag 25 oktober 2012

Sol och god mat :)


Idag är det helt underbart väder :) Solen skiner och det är lite kallt ute.

Idag kunde hästarna gå ut i hagarna utan att dom har lera upp till kotorna, tack och lov!

Jag har haft hjälp av Julia idag :) Vi körde igång kl åtta imorse, så vi var klara redan kl 11! Skönt!! Vi tog en uteritt på Hop-Zan och Ilanta :) Åhh jag måste komma på ett smeknamn på henne.. Lalla kanske?... Det är väldigt jobbigt att säga Ilanta iallafall.

Vi gjorde en hel hög med höpåsar idag, nu behöver jag inte göra så många imorgon :)

Jag passade även på att städa av lite i sadelkammaren, det blir fort skitigt när det har varit så lerigt ute.



Imorse när jag kom ut var det 3 minus. Men det ä'r väldigt fint när det är frost i gräset :)




Igår fyllde mamma år, så idag ska hela gänget åka in till Gävle och äta på Church Street :) Det ska bli väldigt trevligt!


Hoppas ni får en bra kväll :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar