torsdag 11 oktober 2012

Snart helg!


Veckorna bara springer förbi... Det blir så mörkt tidigt på kvällarna nu, och snart ska vi ställa om klockorna. Inge kul!

Igår vilade hästarna, jag fixade stallet på fm, umgicks med Nikkie på dagen eftersom hon var hemma och var sjuk. Idag mår hon bra igen :-)

Hon åker direkt från skolan till marknaden i Tierp idag..

Igår kväll var det säsongsavslutning på min nya favoritserie Dallas.. Hoppas den börjar inom kort igen. Det är så himla spännande. Kollar ni på Dallas?

Spolade mig igenom Bonde söker fru också, men jag tycker att det är ganska tråkigt i år, så det är inget jag blir ledsen om jag missar.

Idag ska jag fixa stallet nu på morgonen, sen blir det en lunch i Tierp med min kusin :-)

Jobbar natt inatt :-)

Ha en bra dag :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar