måndag 8 oktober 2012

Kliniken!


Åhh så mycket lättare allting går när det är sol :) Man får så mycket extra energi!

Igår var vi till mamma och pappa och åt mat och tårta :) Både Pelle och pappa har fyllt år :)

På kvällen höll vi på att greja på gården, fortsatte städningen ute på lidret. Pelle drog lite el, vi städade även i det blivande gymmet som vi håller på att göra iordning! Det blir jättefint!!

Idag har jag trimmat Ilanta på fm, hon var kanonfin idag :) Igår hoppade jag lite på henne, hon behöver stärkas jättemycket så hon orkar bära sig själv i sin stora galopp. Men det är bara att nöta på, jag har hela vintern på mig!
Hon är lite dryg i stallet, hon har kommit på att hon kan slita sig på gången.. Så det gör hon varje dag nu. Kul? Nej... Men men sätter jag fast henne i ena sidan så går det ganska bra.

Imorgon åker jag till Mälarkliniken med Walle eller nallebjörnen ;) haha han är vääldigt långhårig..... Håll tummen stenhårt!

Nu ska jag ta en dusch, sen väntar en natts jobb.

Kram på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar