onsdag 5 september 2012

Dålig tajming!



Jag bloggade faktist imorse, men av någon anledning försvann inlägget :(

Hur som helst är det en seg dag idag, halsont och trött i kroppen. Måtte jag bli bättre till imorgon när jag åker på Sylvekurs! Håll tummarna.

Jag kan trösta mig med att det är inte bara jag som är sjuk, flera av mina jobbarkompisar har eller har haft samma, ont i halsen, snoriga mm.

Dagen igår var bättre men det var då det började, jag blev helt slut av att rida tre hästar..

Sam som den nya inridningshästen heter har skött sig bra, behöver hanteras mycket mera och se mig som en ledare :) Det ska vi träna på!
Började med att longera honom igår, han var pigg och glad. Sen hängde jag på honom utan problem. Så jag satt upp och skrittade med ledare så klart. Han var duktig! Det som han måste lära sig är gas, broms och styrning :)

Nu ska jag fortsätta krya på mig :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar