måndag 3 september 2012


God Morgon!!

Nu är det återigen en ny vecka, vart tar tiden vägen? 3 september redan.. Hösten är här känns det som.. Jaja det är bara att "gilla läget"

Idag är humöret på topp, jag är ledig och det är fint väder. Tjoho!!

Idag ska Hop-Zan och Avelle ridas. Ilanta vilar eftersom hon blev vaccinerad i helgen. Jag ska åka fram och tillbaka till Östhammar, det kommer en inridningshäst. Kan berätta mer om den senare.

Den här veckan kommer att bli rolig. På torsdag och fredag åker jag till Jump Club och tränar för Sylve :) Det är jättelängesen som jag var där. Blir spännande att höra vad han tycker om hästarna :)

I helgen är jag ledig :) Vi ska umgås med våra vänner!! Det finns ju aldrig tid för det annars..



Jag funderar på en bloppis.. Vad tror ni om det? Jag har massor med grejor som jag kan sälja :)
Jag ska bara ha tid att fota allt och lägga ut det :o

Ha en bra dag!!

Kram


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar