onsdag 26 september 2012

Regn? Blött? Lerigt? JA!!


När ska det sluta regna?? Jag är så himla less på det här just nu!! SUCK!!

Ni kan ju tänka er hur mina hagar ser ut... Bara lera... Kul att släppa ut hästar? Not..

Idag har dom fått gå ut i omgångar i hagen hemma bakom huset och på ridbanan.

Ibland önskar jag att man kunde göra som björnarna.. Gå i Ide när det börjar bli kallt och tråkigt.

Helt ärligt så ät det inte kul med hästar den här årstiden. Men dum som man är så håller man på ändå trots vädret.. Det kommer ju en rolig period så småningom :)




Nu har jag fått tid för Walle på Mälarkliniken, på måndag :) Det ser jag verkligen fram emot (hur konstigt det än låter) Nu ska han bli bra!! Jag saknar att tävla på honom när han var "frisk" en så bra häst får man inte så många gånger i livet.

Hade ett väldigt givande samtal med Bea (min equiterapeut) ursäkta stavningen.. Allt kändes väldigt bra efter vi hade lagt på iallafall :) Det finns ofta en förklaring till allt!


Skulle ha ridit två hästar idag, men sparar det till imorgon istället :)

Nu ska jag göra annat :)

Trevlig onsdag :) Missa inte Bonde söker fru och Dallas ;)

Kram

1 kommentar:

  1. Åh nej är det de där vädret som är på väg upp till oss? :O Jag som varit så glad över de mysiga fina höstkvällarna ;)

    SvaraRadera