lördag 8 september 2012

Njuter!!


Ja det är precis vad jag gör just nu.. Njuter av att vara ledig!! Därför har inte bloggen legat på någon hög prioritering. Det kommer filmer och ett inlägg angående kursen hos Sylve imorgon.

Självklart rider jag och donar hemma, men jag behöver inte passa några tider för att åka till jobbet. Man behöver det ibland.



Idag har jag ridit Ilanta och Sam. Det gick bra. Ilanta är en pigg och framåt häst så det är extra roligt!

Sam sköter sig bra, men ibland kan man tro att han är en åsna ;) haha. Han är väldigt envis, kan få för sig att "frysa" fast i marken och vägra gå. Men det ska jag ta ur honom.

Idag har jag travat några varv när Pelle longerade mig, duktig häst :) Jobbar vidare med honom imorgon!




Cissi kommer imorgon eftermiddag, då ska jag rida ut tillsammans med henne på Ilanta. Det blir premiär. Cissi får rida Avelle, hon är nog den tryggaste av mina hästar!

Vi har massor med puts att ta rätt på efter kursen också.

Hoppas ni får en supertrevlig lördag kväll! Det ska jag ha med goa vänner och god mat :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar