måndag 11 juni 2012

Rolig vecka väntar!!

Hej!!

Nu har jag äntligen avklarat den här jobbveckan. Jag känner mig ovanligt pigg och det ska bli väldigt skönt att vara ledig en hel vecka :)

I lördags åkte vi till Strömsholm och tittade på laghoppningen. När man är i Strömsholm måste man bara kolla in läget bland utställarna. Blev lite shopping också. Köpte ett par nya stallskor, mina Ariat är helt slut..

Jättesköna skor, får tre såna här par till priset av ett par Ariat :)

Jag beställde också lite nytt hindermaterial från Safety System, jag hade bestämt att lägga 5000 kr av skattepengarna till just det. Ni ser lite av det jag köpte på bilderna :) Idag ska jag hämta allting!






På lördagkvällen var vi över till nya grannarna Linda och Sebastian :) Vi hade en supertrevlig kväll med god mat!! Det blir garanterat flera gånger!









Efter vi har hämtat hinder ska vi vidare till Tette och Björn och grilla :) Vi åker hem ikväll eftersom Nikkie har skolavslutning imorgon :)




På torsdag bär det av till Årsta Runsten :) Det ska bli så himla kul :) Jag köpte lite nya broddar på Strömsholm, så nu har jag brodd för alla väder :) Men vi hoppas på sol så klart!


Linda var här och hjälpte/visa mig tömkörning igår - det är ju så otroligt nyttigt för hästarna. Jag har gjort det mycket förr men har kommit av mig därför gör nu ett omtag. Jag har tänkt mig att tömköra en gång i vecka :)

Nej nu är det dax att gå ut och ta tag i den här dagen.

Kram på er!!

2 kommentarer:

  1. Vad är det för märke på skorna? Skulle behöva nya och har provat många märken men inga duger mot mina val ingådda :P Roligt med nya hinder! :D

    SvaraRadera
  2. Var kan man köpa skorna?

    SvaraRadera