tisdag 26 juni 2012

Planer :)

Hej igen.. Börjar känna mig lite tjatig nu ;) Men jag har en del att ta igen efter internet stoppet :D

Så här ser min plan ut för hästarna framöver:

Avelle: Tävlar i Sundsvall i helgen, startar 1.10 och 1.20 på fredagen och 1.20 på lördagen.

Hop-Zan: Tävlar i Sundsvall, startar en 1.10 fredag och lördag. Sen ska han ha en välförtjänt vila i tre veckor. Ska få äta lite gräs och bara vara häst!

Jag har valt att åka hem redan på lördagen pga att 1.20 går som sista klass på söndagen och det är bara Avelle som skulle ha startat. Kan vara skönt att komma hem och få en ledig söndag hemma med familjen :)

Bosse: Har varit lite "sliten", det har hänt väldigt mycket för honom sen han flyttade till mig, nu ska jag "börja om" han ska stärkas, så det får bli mycket tömkörning för hans del. Jag har absolut inte bråttom. Har ingen tävling inplanerad för honom, men jag kanske hittar någon lokal i juli. Annars får det bli hemma på Kråkhoppet i Augusti :)






Jag kommer att åka till Näset i Juli och tävla med bara Avelle, det ska bli jätteroligt! Hoppas vi snart har två felfria 1.20 så vi kan debutera 1.30!

Där har ni min plan närmaste månaden..

Vecka 28 blir det en storröjning i stallet, det ska både högtrycktvättas och målas med ny fin färg :)

Nu ska jag strax hoppa ner i sängen, jag är väldigt trött, har jobbat mycket senaste tiden, jobbar imorgon också, sen ska jag vara ledig en hel vecka :) Lovely!!

God natt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar